Nakupovat zboží v internetovém obchodě www.loktushe.cz můžete i bez registrace.
Objednané zboží odesíláme podle Vámi zvoleného způsobu a termínu úhrady. Expediční dny jsou vždy v pracovní dny pondělí - středa - pátek.
- Objednávky s platbou on-line nebo bankovním převodem expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí platby na náš účet.
- Objednávky na dobírku odesíláme do dvou pracovních dnů od jejich obdržení.
- Objednávky k osobnímu odběru s platbou v hotovosti rezervujeme po dobu 10 kalendářních dnů od odeslání výzvy k vyzvednutí.
- Neuhrazené zásilky rezervujeme po dobu 10 kalendářních dnů ode dne obdržení objednávky.
1. Výběr zboží a vložení do košíku
Vyberte si produkty z naší nabídky. Kliknutím na vybraný produkt se Vám zobrazí dostupné varianty produktu. Zvolte velikost požadovaného produktu. V nabídce produktu označte množství (počet kusů). Kliknutím na tlačítko Přidat do košíku vložíte do košíku. Zobrazí se Vám potvrzení o vložení produktu do košíku.
Obsah košíku zobrazíte kliknutím na tlačítko Nákupní košík. Zde můžete upravit objednávku - zvolit množství tlačítky - a + , odstranit produkt kliknutím na x nebo se kliknutím na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU přesunout opět do katalogu produktů a pokračovat v nákupu. Pokud si přejete přidávat další výrobky, klikněte na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU a pokračujte v nákupu. Další produkty přidáte do nákupního košíku stejným způsobem.
V dolní části přehledu obsahu Vašeho košíku naleznete odkaz SLEVY A DOPLŇKY. Pokud máte slevový kupón, vepište je do řádku.
Jakmile budete mít dokončeno vkládání zboží do košíku, pokračujte kliknutím na tlačítko POKRAČOVAT K PLATBĚ. Zde se Vám zobrazí nabídka možných způsobů dopravy a platby, v pravé části rekapitulace Vaší objednávky.
2. Doprava a platba
Zvolte způsob dopravy a způsob platby. Doprava u objednávek v částce vyšší než 5.000 Kč je zdarma. Můžete se vrátit k obsahu nákupního košíku tlačítkem Zpět do obchodu, upravit objednávku odkazem Předchozí krok nebo pokračovat v procesu odeslání objednávky kliknutím na tlačítko POKRAČOVAT.
3. Zadání údajů pro zpracování objednávky a doručení zboží
Registrovaným zákazníkům internetové obchodu se zobrazí údaje zadané při registraci. Neregistrovaní zákazníci musí doplnit údaje požadované na této stránce. Zadejte, případně potvrďte uvedenou adresu. Uvedená fakturační adresa je zároveň doručovací adresou, pokud nezvolíte jinak. Doručovací adresu odlišnou od fakturační uveďte ve formuláři po zaškrtnutí okénka Doručit na jinou adresu.
Při zadávání údajů vyplňte údaje označené hvězdičkou. Tyto údaje jsou povinné a slouží nám ke zpracování objednávky, zaslání na správnou adresu a informování zákazníka o stavu objednávky. Pečlivě si své údaje překontrolujte, aby nedošlo k překlepu. Podle zadaných dat objednávku zpracujeme a předáváme dopravci!
V dolní části formuláře Informace můžete po zaškrtnutí okénka Zadat poznámku pro prodejce, Přihlásit se k odběru newsletteru, pokud nejste zaregistrovaní, zaškrtnutím okénka se můžete jednoduchým způsobem Registrovat v e-shopu.
I zde se můžete vrátit a upravovat objednávku kliknutím na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU, případně upravit či změnit způsob platby a dopravy pomocí odkazu Předchozí krok, dostanete se opět na stránky objednávky, kde vše potřebné můžete jednoduše opravit.
Vámi zadané fakturační/doručovací údaje i při kroku zpět zůstávají v rozpracovaném objednávkovém formuláři zachované a nebudete je muset zadávat znovu :)
V pravé části obrazovky se během procesu objednávání a úprav zobrazuje rekapitulace Vaší objednávky a tlačítko k dalším krokům či odeslání objednávky.
4. Odeslání objednávky
Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. Obchodní podmínky a podmínky zpracování osobních údajů si můžete přečíst na webových stránkách v uvedeném odkazu.
Pečlivě si zkontrolujte dodací i fakturační údaje, druh a počet zboží, formu dopravy a platby. Zobrazí se finální cena za objednávku. Pokud se potřebujete vrátit a upravit údaje v objednávce, klikněte na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU nebo na odkaz Předchozí krok.
Svoji objednávku dokončíte a odešlete tlačítkem ODESLAT OBJEDNÁVKU.
Poznámka: Před finálním odesláním systém zkontroluje úplnost zadaných údajů a na chybějící Vás upozorní. Bez těchto požadovaných údajů se Vaše objednávka neodešle. Na chybějící údaje budete upozorněni v liště v horní části obrazovky. Po doplnění údajů opět použijete tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU.
5. Potvrzení objednávky
Gratulujeme! Úspěšně jste nám odeslali objednávku, zašleme vám potvrzení na e-mail.
Neobdržíte-li automatické potvrzení objednávky, pravděpodobně:
- jste chybně zadali e-mailovou adresu (pro jistotu nás můžete kontaktovat)
- máte zaplněnou schránku a přijetí nových e-mailů není možné (smažte staré zprávy)
- bylo potvrzení objednávky označeno poštovním klientem jako SPAM (podívejte se do spamové složky)
- objednávka nebyla řádně odeslána (pro jistotu nás můžete kontaktovat)
6. Bezhotovostní platba objednávky
Při platbě online platební kartou se řiďte pokyny. Po dokončení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu, kde zadáte potřebné údaje k platbě kartou (opíšete ze své karty). Pokud se Vaše platba neprovede (i o tom dostanete zprávu), kontaktujte nás pro vyřešení situace emailem na info@loktushe.cz. Rádi Vám pomůžeme a zašleme pokyny pro platbu převodem.
UPOZORNĚNÍ! Po dokončení objednávky vyčkejte na automatické přesměrování! Neodcházejte ze stránky, nevypínejte počítač ani internetové připojení, nemačkejte tlačítka „Zpět", „Aktualizovat" či „Zastavit". Pokud se nějakým z uvedených způsobů platební proces přeruší, z bezpečnostních důvodů nebude možné platbu zopakovat. Kontaktujte nás.
Při platbě převodem na bankovní účet dbejte na správné zadání variabilního symbolu platby (VS) pro správné přiřazení platby k objednávce. Při nesprávném zadání nebo neuvedení variabilního symbolu může dojít ke zdržení předání objednávky do expedice.
Zboží odesíláme v případě platby převodem na účet do dvou pracovních dnů od připsání platby na náš účet.
7. Platba na dobírku
Zboží odesíláme v případě platby na dobírku do dvou pracovních dnů od obdržení objednávky.
8. Osobní odběr
Pokud jste zvolili osobní odběr, vyčkejte na zprávu, že pro Vás máme zboží připravené. Zprávu posíláme formou SMS nebo e-mailem. Svoji objednávku si pak můžete vyzvednout v pracovních dnech od 8 do 15 hodin na adrese Loktu She, Dr. Milady Horákové 185/66, 460 07 Liberec.
Děkujeme, že jste si pro svůj nákup zvolili nás.
Upozornění na závěr
Úpravy objednávky jsou možné jednoduchými kroky při vyplňování objednávkového formuláře před jeho odesláním. Pokud chcete jakkoli změnit nebo zrušit již odeslanou objednávku, učiňte tak odpovědí na potvrzení o objednávce, které obdržíte na Vámi zadanou zadanou e-mailovou adresu. Je-li objednávka vyexpedována a předána dopravci, nelze už změnu ani zrušení provést. V tomto případě je možné řešení formou vrácení doručeného zboží, uvedené v obchodních podmínkách.